Despre noi

S.C. Administrativ Serv Luduș S.R.L. este operator licenţiat în sfera serviciilor publice de salubrizare și transport public de persoane, prin Ordinul nr. 71/31.01.2011 emis de Guvernul României, prin Autoritatea de Reglemetare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, aceasta reprezentând o recunoaştere oficială a capacităţii Societății de a furniza/presta servicii de calitate în aria administrativ-teritorială.

Structura organizatorică a societăţii este de tip ierarhic-funcţională, cuprinzând 27 persoane la nivelul celor 3 eşaloane de management (superior, mediu şi inferior).

S.C. Administrativ Serv Luduș S.R.L. activează în domeniul salubrizării localităţilor și al transportului public local, prezentându-se totodată ca o societate modernă şi dinamică, având drept referinţă cel puţin următoarele realizări:

– preocuparea pentru angajaţi şi pentru famiile acestora, oferindu-le stabilitate, acces la formare profesională şi libertate de exprimare, utilizând profesionalismul angajaţilor şi experienţa dobândită de aceştia în cadrul societăţii;

– raportarea permanentă la concurenţă, care a favorizat situarea entității înaintea altor societăți similare din tară, în ceea ce priveşte calitatea serviciilor prestate;

– îmbinarea profitabilităţii economice cu interesul cetăţeanului, entitatea promovând o abordare echilibrată între politica de refinanţare şi politica

de investiţii/dividente, astfel încât performanţa economică a societăţii să se reflecte şi în gradul de satisfacere a cetăţenilor;

– preocuparea pentru protecţia mediului şi aspecte sociale, fiind înţeles pe deplin faptul că succesul se obţine cu efort şi profesionalism şi cu sprijin din partea comunităţii. Ca operator contribuim la dezvoltarea orașului, prin îmbunătăţirea nivelului de trai al locuitorilor, realizarea unei infrastructuri moderne a sistemului public de salubrizare şi preocuparea permanentă pentru protecţia mediului înconjurător, iar în sistemul de transport public avem o preocupare intensă în reducerea poluării cu mijloacele de transport pe care le deținem, precum și la viitoarele achiziții.

Relaţia cu consumatorii va avea la bază următoarele linii directoare:

– Îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate – pe de o parte s-a realizat o îmbunătăţire calitativă a serviciilor prestate, iar pe de altă parte s-a realizat o monitorizare atentă a modului de intercaţiune a angajaţilor cu consumatorii, în vederea sancţionării comportamentelor care dăunează imaginii societăţii;

– Transparentizarea fluxurilor comunicaţionale – se va avea în vedere perfecţionarea personalului cu funcţii de conducere care va trebui să primească clienţii în audienţă;

– Soluţionarea promptă a reclamaţiilor – se vor realiza îmbunătăţiri succesive ale valorilor ţintă aferente indicatorilor de performanţă ce vizează interacţiunea cu cetăţenii, utilizând sistemul de evaluare a performanţelor ca pârghie coercitivă pentru angajaţi în vederea îmbunătăţirii relaţiei cu cetăţenii;

– Constientizare şi implicare – se va elabora o politică integrată de atragere a noi consumatori în reţeaua de furnizare a serviciilor de salubrizare și transport public de persoane.

Organigrama si Stat de Functii

Str. Ciocarliei Nr. 1 Ludus Mures

Program de lucru

07:00 – 15:00

Program cu publicul:

08:00 – 15:00

Administrativ Serv Ludus © 2021 Powered by ServiceTech.Ro Toate drepturile rezervate